reus.cat
Cercador
Logo Reus Esport i lleure

GTranslate

 Contacte  
Pavelló Olímpic Municipal
Carrer de Mallorca, 1
43205 Reus
  977 010 888
  977 010 872

Vídeos d'entrenaments

Aquí tens diferents vídeos per entrenar a casa, a més de les fitxes d'entenament amb propostes d'exercicis per treballar els diferents grups musculars amb intensitats adaptades al teu nivell.

 

       
  Vídeo de presentació   Resistència, força i abdominals   Escalfament i estiraments
           
           
  Resistència cardiovascular    Força i resistència   Abdominals
           
           
   Resistència cardiovascular II    Core abdominal amb planxa    

 

Recomanacions

· Reserva’t mínim 30 minuts al dia per fer exercici físic.

· Fes exercici de manera controlada i adaptada les teves necessitats i al teu nivell físic.

· Utilitza roba i calçat adequat, de la mateixa manera que ho fas quan vas al gimnàs.

· Cuida la teva higiene corporal un cop acabat l’exercici físic.

· Intenta mantenir una dieta equilibrada i amb aliments fàcils de digerir.

· Aprofita per ingerir aliments rics en vitamines A, C i E, que estimulin el teu sistema immunològic.

· Evitar al màxim els aliments ultra processats.

· Recorda hidratar-te de forma continuada.

· Si prens suplements nutricionals, intenta racionalitzar-los.

· Procura dormir entre 7h i 9h diàries.

 

Pautes a seguir durant les sessions

 · No oblidis de realitzar sempre un escalfament previ i la tornada a la calma posterior.

· Les sessions estan pensades per fer-se 2, 3 o 5 dies a la setmana, alternant dies de treball amb dies de descans.

· A cada sessió trobareu el tipus de treball al qual va dirigida: força, resistència cardiovascular, abdominals i també la intensitat de la mateixa: 1, 2 o 3.

· Podeu fer sessions dobles: una al matí i una altra a la tarda, amb una diferència de sis hores entre les dues. Si és així, destina la sessió del matí al treball de resistència cardiovascular i la de la tarda a qualsevol de les altres.

· Cada sessió està pensada per realitzar-se 2 vegades (en dies diferents), de tal manera que quan l’hagis fet dos cops passis a la següent

 

 

SEGUEIX-NOS A LES XARXES SOCIALS

 

FACEBOOK/ TWITTER/ INSTAGRAM

 @Reusesport